malesef karnımızda ağır taşıyoruz ve omuriliğimiz bozuluyor benim oğlum 4.5 kilo doğdu hamileliğimin son haftalarında artık emekliyordum yürüyemiyordum bel kalça ağrısından şuandada kaldı o ağrı doğumdan sonra emzirmen bitsin beyin sinire git mr çektir bazısında bel fıtığı felan yapıyor