Merhaba hanımlar size sen bı konuda yardim almak istiyorum 35+1 haftalık gebeyim doktorun bana plasenten yaşlanmış dedi bebeğin hareketleti azalırsa müdahale edilmesi gerekiyor dedi ama ben zaten kaç gündür bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum ne yapmam gerektigini bilmiyirum bu durumu yaşayan var mı acaba araştırdım biraz bebek beslenemedigi için ölüm olabiliyurmus bu durumu yaşayan var mı lütfen bilgi verin 🥺