BsrSnmr hiç korkma. Ben hem panik atak hem anksiyete bozukluğu hastasıyım. Ve o kadar zorlanmıştım ki başlarda. Doktoruma sorduğumda kriz anında önceden sakin kalmak için ne yapıyorsam onu yapmaya devam etmemi söylemişti. İlaç falan kullanmadım zaten hamile kalmadan önce kesmiştim. Krizim geleceğini hissettiğim zaman müzik açıyorum hemen. Gün içinde de evdeysem arka planda hem sakinleştirici müzikler olur ben de aşırı işe yaradı. Bir de çok düşünmemeye çalış. Çok kafaya takarsan bir de bunun için kriz geçirebilirsin. İşte o zaman bebeği etkiler. Doktorum krizlerin bebeği etkilemediğini ancak ölüm gibi ciddi kayıplarda oluşan stresin ve üzüntünün belki bir ihtimal ile bebeğe zarar verebileceğini söylemişti.