Meryy6655 Bugun kadın doguma kontrolum vardı kontrol ettı vs sonra tiroidin düşük dedi dahiliye git dedi önemli bişey mi dedım tabikide cocuk gerizklı olabılır dedı agzım acık kaldım neden boyle bı sekılde dedı anlamadım
didemzgypn Meryy6655 yani ihtimal doğrultusunda zeka geriliği ve vücutta anomaliler olabiliyor çok önemli bir konu ihmal etmeyin üslupta biraz sorun olmuş üzülmeyin direkt söylemiş sadece.
feridelevent_08 Meryy6655 kişi kendinden bilir işi evet baazı doktorlar evrimi tamamlıyamıyor bu şekilde konuşma hakkı yok !!! Özelemi gittiniz devletemi
Merve1414 Meryy6655 benimde yüksek aile hekimi dışında diger doktorlar onemsemiyor bı ilaç verdiler oda düşürmüyor
Beybitooo Meryy6655 ayy banada perinatolog down sendromlu olabilir demek yerine gerizekalı olabilir demişti ben şok oldum
Sedatbk Gebeligin ilk trimestrnda dusebiliyor t3 ve t 4 testi de verin devlette veriliyor zaten ama ilk trimestrn bitmesini beklerseniz daha saglikli bi sonuc alirsinz yine siz nasil rahat ediyorsaniz oyle yapin tabi