neseli96- Beyzaturkoglu benim de ilk doğumum sezeryan olacak panik atak olduğum ve acı eşiğim çok yüksek olduğu için hem merak hem korku bir arada yol belden iğne vurulurken bişey olur mu ya yanlış bişey olursa ya tam uyuşmazsa ben acı hissedersem sonda takılıp çıkarken ne kadar acıyacak sütüm gelir mi acaba hemen seseryanda karına bastırma işleminde çok mu acıtırlar canımı onu çok merak ediyorum yok işte ilk yürüdüğümde neler olacak ilk WC işi ağrılı acılı geçer mi kabız olur muyum gibi gibi bu panik ataklık artı hamileliğin verdiği psikoloji beni bitiriyor
_Hulya7106 Beyzaturkoglu hemde çok ne olacak bilmiyorum normal istiyorum başıma ne geleceği bilmiyorum canım çok tatlıdır dayanabilecek miyim hep düşünüyorum 🥹🥶
pisiannesi Beyzaturkoglu korku olmaz mı, hem korku hem heyecan hem mutluluk hem endişe, ne ararsanız var. hayatımda bu kadar duyguyu hiç bi arada yaşamamıştım. kendime teselli vermeye çalışıyorum ama hep başa sarıyorum sonunda. allah tüm gebelere kolay doğum nasip eder inşallah hakkımızda hayırlısı neyse o olsun🥹🤲
Ozlm555 Olmaz mı 😑 çok çabuk geçiyor günler ve korkmaya başladım 3 buçuk yaşında oğlum var onu nasıl bırakıcam ya bana bişey olursa diyorum 😑😑
Beyzaturkoglu neseli96- Benim şuanlık normal gözüküyor bende de aşırı stres korku kaygı var suni sancı neyin acısı gibi nasıl bişey dayanabilir miyim bişey olacak mı aşırı endişeliyim
Fundahakanb neseli96- akışına bırakmak en doğrusu. Bel iğnesi acıtmıyor ben zor uyuştum ama sonunda uyuştum neyseki :)) korktum diye hafif uyuttular bence ohh cok iyi oldu . Oğlumu gördüm yanıma getirdi doktor sonrasını hatırlamıyorum odada gözümü açtım . Uyutmuşsunuz beni dedim .sen korktun dedi doktor sen korkunca ben de korktum önlem aldım dedi :))
Fundahakanb neseli96- kabız oldum gaz cıkaramadım bunları doktorla hemen paylaşırsan ilaç verir rahatlarsın gaspass verdi bana cok ii geldi
Beyzaturkoglu _Hulya7106 bende düşünüyorum 🥺 çatı muayenesi oldunuz mu korkularım arasında birde o var
Ozlm555 Beyzaturkoglu sezeryan aşkım 2. De mecburu sezeryan olucak hem riskli gebeyim hemde çatı darlığım var normal yapamıyorum 😑
Semanurr0 Beyzaturkoglu Çatı muayenesi hiç can yakmıyor saniyelik birşey ki doktor eline jel sürüyor şunun gibi bir acı da diyemem çünkü hiç acısı yok . Suni sancıya gelince adet ağrısının biraz daha fazlası kasık ve bel ağrısı oluyor hiç korkma sancı seni biraz bunaltabilir ama doğumun gerçekten kolay zaten sancilar arttıkça acilman oluyor ve ıkınma hissi geliyor ben 13.00 da yattım 16.00 sancı başladı akşam 19.30 doğum kesi yaptıklar hissetmedim mesela suyumu patlattiklarinda da hisstemedim dikişi de hisstemedim karnıma bastırma işlemi oldu o da çok sürmüyor zaten doğumdan sonra 4. Gün kendime gelmiştim bu kadar söyleyeyim sana hiç korkma bu güç sende var 🥰
_Hulya7106 Beyzaturkoglu hayır ya 38. Haftada yapacağım dedi doktorum ama ben ilişkide bile çok acı çeken biriyim nasıl olcak bu işler her gün beynimi tırmalıyor napcaksak Allahım bize kolay kısa süren hayırlı doğumlar nasip etsin bir sancıda bir avazda kavuşalım inşallah bu mübarek günlerin yüzü hürmetine 🥹🤲🏻
Reina Beyzaturkoglu hiçbir şey bilmeden okumadan, hazırlık yapmadan doğumu beklerseniz korkmanız çok normal. Doğum gerçekten hazırlanılması gereken bir süreç bence. Sancıları nasıl karşılayacağınızı bilirseniz, dikişiniz bile olmuyor kolay kolay. Hele bir de hareketli gebelik geçirip perine masajını da ihmal etmezseniz mis gibi bir doğum olur. Stres yaparsanız bıyık alırken bile canınız çok acır:)
mavikalpvemavikalp Beyzaturkoglu benim ilk gebeliğim 35 haftalığım ama korkum yok çok şükür sanki 10 kere doğurmuş gibi rahatım niyeyse🤣😅
Ozlm555 Beyzaturkoglu benim sık sık kanamalarım oluyordu zaten sürekli muayene ediliyordum her ebe bana aynı şeyi söylüyordu ama genellikle normal doğum düşünenler 37. Hafta da çatıyı inceleyip dar olup olmadığına bakıyorlar
niloyaaai 39+2 den bildiriyorum 🥹 başta normal doğumdu ama ne yalancı sancı ne bi doğum belirtisi var malesef bebeğimin kordonu önde olduğu için kanala giremiyor ve açılma olmuyor. kısmetse 12 mart salı günü sezeryana alınacağım.. korkmuyor değilim🥲
Beyzaturkoglu _Hulya7106 Amiiin inşallah gerçekten bende seninle aynı fikirdeyim Allah doğumumuza kolaylık versin bi avazda olsun inşallah 🥺❤️
Semanurr0 Beyzaturkoglu Yani şimdi konuşuyorum ama doğum için hastaneye yattığımda çok ağlamıştım 1 saat içinde gözlerim şişti ve kıpkırmızı olmuştu bir insan ne kadar ağlayabilirse o kadar ağladım ama inan korkulacak bişey değil Rabbimin mucizesi hala nasıl doğurdum diye şaşırıyorum inan ki 😂 pıt diye oldu
Bhr65700 Doğumdan korkan her doğum bir hikaye kitabını okusun, furkan kayabaşoğlu Ben çok korkardım şimdi çok iyiyim. Baya sakinlik veriyo ve korkuyu alıyor, doğurmadım Hala bekliyorum 39+1. Sevgiler