2cucukannesi Kızlar 1 haftadır hastayım malum salgınlar 1 kizim var onun okulundan geçti 🥴 Şimdi kizim annemlerde 1 haftadir dinlenme halindeyim ama şuan oyle bi bel sancim varki anlatamam ara ara giriyor çıkıyor ama ne nisan ne su vs bisey gelmedi normalde kizmda Nisan’dan sonra olmstu az cok hatrliyorm 6 sene gecti ustnden 🙈 bu 3 gündür mide bulantısı oluştu 2 gündür de ishal oluştu . Şuanda afedersiniz alt bölgem sızlıyor birde sirtimda ağrı var bazen belime iniyor . Hastaliktanmi yoksa doğumu böyle baslayan oldumu ? Bu arada 37+2 yiz erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici yaptılar 2 doz 🦆 çok şükür normal dogum haftasına geldik
Smy17 2cucukannesi aynısını 36 haftalıkken yaşamıştım ilk gebeliğim olduğu içinde doğum sanmıştım hastaneye gitmiştik çünkü inan süre bile tutmuştum düzenli gibiydi. Ve o gün çok halsizdim boğazım falan da ağrıyordu. Doktor sancı değil suyu iyi kanala bile girmemiş henüz doğurmuyorsun dedi o gece boyunca hala sancılandım sonra sabaha karşı dalmışım geçmişti ağrım ama 5 gün sonra doğum yaptım 😂 o akşamki sancı değildi ama viral enfeksiyon geçiriyormuşum doğumumu da etkilemişti o yüzden
Seymom 2cucukannesi sancılar 10 dk içinde 3 defa ve uzun süreli olduğunda hastaneye gelirsin dedi doktorum. Sancı herkeste farklı oluyor gibi
pisiannesi geçmiş olsun öncelikle, ilk doğumum olacak benim, o yüzden pek yorum yapamayacağım , üstte kalsın ⬆️⬆️⬆️
2cucukannesi Seymom gebelik zehirlenmesi diye bisey varmis yeni duydum o yuzden bu kusma ve ishal ondanmi diye şüphelniyo 🙁🙁😥
241223 Seymom normal karsilanmiyor 33+4 günlük gebe akrabam var kusma şikayetiyle sağlık ocağına gitmiş oradan ambulans ile hastaneye sevk etmişler doktor çok kızmış kustugun halde neden gelmedin diye şuan doğumu yapmamk için uğraşıyorlar
sca93sca Bel agriniz siyatik agrisi olabilir. 3 haftadır gribim her oksurmemde belime kramp giriyo. Asla yuruyemiyorum dik duramiyorum sag kalcamdan asagisi tutmuyor. Doktorum doğumdan aonra gecer dedi. Benim tek korkum oksuruk ile nasıl dogum yapacagim. Rabbim yardımcımız olsun inşallah. Bu arada hastaysaniz kuru dut cayi içebilirsiniz şekeriniz yoksa. Enfeksiyon söktürücü etkisi var. Gecmis olsun simdiden.
2cucukannesi sca93sca yaa inanirmisn. Burun tıkanıklığı yutkunama vs de var bende kara kara düşünüyorum dogumda nasıl nefes alicam napcam diye 😓 artık dogum yapmak istiyorum hem hastaliktan hem uykusuzluktan vs ccok kötüyüm
sca93sca 2cucukannesi sırt üstü yatmasam dogururum. Doğada insandan başka hoc bir canlı yatarak dogum yapmiyo. Yer çekiminin aksine yatiriyolar malesef eskiden diz üstü dogum yaparmış kadınlar. Allah büyük kolaylığını verir inşallah.
Seymom 241223 doğuma yakın son haftalar diyorum 33. Hafta erken benim dediğim 37. Haftadan sonrası için yani son haftalar?
2cucukannesi Smy17 ddogum baslasin diye gozune bakıyorum inan ananas 🍍 adacayi dus vs yaptim ama.yok gelmek istemiyor yoruldum artık.😥🙈