Hamide-uu bence geç döllenme varsa eğer 10.günde kan vermen kesin sonuç almanı sağlar canım herkeste bu aralar gecikme var bugün benimde gecikmenin 10.gün negatif çıktı kanda vermiştim 7.günde yine negatif çıkmıştı mevsimsel de olabilir canım ama beklemen de fayda var