snowglobe rahim ağzı yetmezliğinden canım şuan tekrar hamileyim bu sefer serklaj yani rahim ağzına dikiş atıldı. Öncekinde hastanede yattım 5 gün ama bebek artık gelmişti doğum oldu malesef. Demem o ki bende senin gibi düşünüyordum hep erken doğum yapıcam bebeğime bir battaniye bile alamyacağım hissi vardı ki bunu hep söylüyordum eşime. Hastaneye yatmadan 3 gün önce kızımı doğurduğumu düşük yaptığımı hatta yattığım odanın kapısına kadar gördüm. Ve çok etkisinde kaldım doğumdan sonra psikolojim bozuldu ve psikoloğa gittim. Çok şeyler yaşadım anladım ki bu düşüncelerden kurtulmak lazım. Yaşamış biri olarak söylüyorum bir his ama o his insanı sonra ölümün kıyısına kadar bile getiriyor