Nuurnur göbeğin çıkana kadar yüz üstü yatabilirsin. Ben göbeğim küçükken hafif çıktığı zamanlarda bile yatıyordum. 22. Haftaya kadar da sağ, sol, sırt üstü yatmaya devam ettim. Ayrıntı ultrasona girdiğimde doktorum bir kaç hafta daha sağına yatmanda sorun yok ama sonrasında yatma, zaten yatarsan tansiyonun düşer rahat edemezsin demişti. Bu günlerinin tadını çıkarmaya bak 😂