asminko345 UlkerSD 3 Ocak suni sancı alıcam bende kuzum 🙄 Hayırlısıyla gelsinler sağlıkla gelsinler 🧿
Hilallalal UlkerSD 39+0 🖐🏻 Hiçbir belirti Yok Ocak olsun diye çok da takmıyorum ama doktor 40 dan sonrası sıkıntı dedi ya suniyle yada sezeryanla alırız dedi bilmiyorum nolcak. Daha çatı muayenesi de yapmadı
UlkerSD Asminalp oldum iki kere ne açıklık ne başka bişey hala tık yok🤦🏻♀️ Bu kadar bekledik bari 2019 da olsun🙏🏻
UlkerSD Snmyldz hey maşallah 🙄 bebeğin cinsiyeti neydi canım bu kadar kendi gelsin diye mi beklediniz
Snmyldz UlkerSD erkek👶🏻 Aynen. Normal olsun diye beklettik bende senin gibi çok istedim ama hayırlısı değilmiş demekki 🤷🏻♀️
UlkerSD Asminalp İnan o kadar kolay ki hiç korkma derin nefes al ver ilişki sırasında sıkıntı yaşamıyorsan bunda da yaşamazsın canım bide kasma kasarsan acırmış🎈
UlkerSD asminko345 bizim de kendi gelmezse 2 sinden sonra suni sancı verilecekmiş🙄 senin kaç haftalık oluyor 3 ocakta canım
Snmyldz UlkerSD valla en son ölçtüğünde 3700 dü ama iki gün önce yeri olmadığı için ölçü alamadı 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ 3500 falan olur heralde 👶🏻🙄
UlkerSD Asminalp tetikliyormuş Doğum başlamasını benim doktorum öyle dedi iki kere de muayene etti ama hiç etki etmedi sanırım🙄 aslında kontrol etse belki sezaryen olmak zorunda kalacaksın yani en azından belli olur
UlkerSD Hilallalal hayırlısı olsun canım suni sezaryen artık hakkımızda hayırlısı sağlıklısı neyse o olsun🙏🏻
asminko345 UlkerSD 40+1 oluyorum canım Olsun sağlıklı olsunlarda 1 gün çekeriz doğururuz inşallah sağ Salim su gibi açılmamız olur bir avazda çıkartırız 🙏
Esse UlkerSD suni den korkma canım arkadasım suni sancı aldı sonra hep yürüdü odada çömeldi açılması birden arttı epidural aldı öyle anlatıldığı gibi şeyler yaşamadı 10cm olunca Doğuma aldılar 20dk da bebek kucağımızdaydı ve ilk Doğumdu korkma canım
Hilallalal UlkerSD öyle tabi canım yeterki sağlıkla doğsunlar. Bende açılmam hiç yoksa suni istesem dayanabilir miyim diye düşünüyorum baya zorlayacak beni
UlkerSD Hilallalal suni sancıdan sonra sütün hemen geliyor diyorlar canım ama işte açılma olmayınca o kadar sancıyı boşa çekmeyelim diye de düşünüyoruz bende öyleyim aklım karıştı 🙄
UlkerSD Kızlar bişey sorcam bu kadar ilerledi ya hamilelik sürecimiz suyunuz hakkında doktorlarınız bişey dedi mi
asminko345 UlkerSD Valla kuzum doktorum özellikle su için 3 günde bi çağırıyor beni ama benim bebeğimin gelişim geriliği var 36 haftalık karın gelişimi
UlkerSD asminko345 ay inşallah canım ya açılma çok önemli rabbim bi avazda kucağımıza aldırsın🙏🏻 kolay güzel doğumlarımız olur inşallah
UlkerSD asminko345 hmmm anladım canım beni de 2 güne bir çağırıyor ama suyu için çok dikkat et su iç bol bol dedi başka yapacak bişey var mı acaba suyu azalmasın diye biliyor musun canım