Mayaaa34 iki kedim var benimde biri 10 yaşında erkek diğeri 4 yaşında oda erkek, erkek diye yanına illa dişi kedi almak gerekli değildir herhalde, ben çok fark edeceğini sanmıyorum. ikisinide sokaktan sahiplendiğim için hiç bu açıdan düşünmedim. arada ufak kapışmalar olsada birbirlerini seviyorlar 🥰 ikinci bi kedi sahiplenmek ikinci bi çocuk sorumluluğu almak gibi bişey birazda😊