Meryemtolga gözünüz aydın, Allah analı babalı büyütsün. İlk doğum benim de planlı sezaryen gününden 1 gün önce suyum gelerek oldu. Sancım yoktu, tansiyon problemim de olunca normal doğumu beklemedi doktor.
İkinciye hamileyim şimdi, belki normal olur diyordum ama sizin yazdıklarınıza göre zor görünüyor sanırım.