halimeaydin yaşam doktorunu çağırırsan 800 ebelerle gerçekleştirirsen 650-700 bişeydi medical sen istesende istemesende doktor doguma giriyo 1200 orası
Herşeyi ebeler hallediyo doktor sadece gelip bebegi alıyor başka da bişey yok yani
Aksi bi durum haricinda tabi
Ben yaşam hastanesinin ebeleriyle doğum yaptım maddiyattan degil zaten Ercan hocada diyo ebeler doktorlardan dAha tecrubeli diye
Bende ebelere daha cok güveniyorm normal doğumda gerçekten halen onlara dua ediyorum aşırı güven hissettim 2.ye hamileym inşallah orda doğum yapıcam medicalin doğumhanesi bile cok ürkütücüydü😅