matmazelinbeybisi Arkadaşlar umarım açabilirsiniz çok merak ediyorum yanlış mı görüyorum diye. Reglime 5 gün var yine de test yapmak istedim sanki silik bir çizgi görüyorum ama umutlanmakta istemedim merakta ettim açıkçası. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim 🫠
Eldgrn matmazelinbeybisi hayali bir çizgi gözüküyor ilk dakikalarda belli olduysa bencd var. Benim testim de bu şekildeydi göz zor görüyordu. Geç döllenme olduğunu 5.67 değeriyle öğrendim gebeligimi kan verin mutlaka veya 5 gün bekleyip adet tarihinizde kan verin hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
fatmaeski matmazelinbeybisi evet çizgi görünüyor daha yeni olduğu için birkaç gün daha bekleyip yine tekrar yapın daha koyu olacaktır ondan sonra gidip bir kan verin hayırlı olsun 😍
matmazelinbeybisi Eldgrn ay banada göründü gibi geldi böyle olması bile mutlu etti beni 🥰🥰 bir iki gün daha bekleyip tekrar yaparım atarım inşallah buraya
Eldgrn matmazelinbeybisi adetinize kadar ara ara yapın çizgi belki daha belirgin olur. Benim yaptığım testler nerdeyse 10 gün hep böyle silikti göz zor görüyordu kandan takibe başladığım için takilmiyordum tabi güzel haberlerle gelin ♥️
Busraaaaa1 Benimde bu şekildeydi 1 hafta boyunca 3-4 test yapmıştım koyulaşmamıştı ama silik çizgi vardı 🙏🏻 Kanda çıktı 2 haftalıkken yaptığım içinmiş sanırım 🫠
Patito__ matmazelinbeybisi gayette belirgin cnm yani bence hamilesiniz yarin tekrr yapin zaten adete bes gun vr suan bole cikmasi cok normal