Devlet Hastanesi’nde takipliyim. Normal doğumu öneriyor musunuz :( herhangi bir devlet Hastanesi’nde? Son zamanlarda kötü hikayeler okuyorum doğumdan sonra eşim odaya yanıma giremedi diyen bile olmuş böyle birşey gerçekten var mı? Yoksa şans mı bu nasıl davranildigi filan.
Mamak devlet Hastanesi’nde doğum yapan varsa rica ediyorum ulaşsın çok korkularım kaygılarım var.