Merhaba. Adetim 10 gün gecikti ve bu sabah gebelik testi yaptım negatif çıktı. Alt karında şişkinlik ve ağrım var. Göğüs uçlarımda sızlama oluyor ara ara. Bazen bulantı yaşıyorum. Aslında hamile olduğumu düşünmüyorum ama bir kaç kez korunmasız cinsel ilişki oldu. Benim yaşadığım durumu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı ?