Seval-elmas Merhaba Bugün transferim gerçekleşti inanılmaz bir diş ağrım var dolgum kaymış ne yapmamı önerirsiniz doktorum parol iç dedi içtim fakat hiç etkisi olmadı
Semra120220 Geçmiş olsun öncelikle evet karanfil iyi geliyor benimde diş ağrım olmuştu çok şükür yaptırdım geçti ama diş doktorum karanfil katma demişti zararlı diyerekten doktorundan kağıt alıp dişçiye gidip tedavi yaptır bence
Seval-elmas Semra120220 bugün gittim dişim çekildi doktorumun bilgisi dahilinde diş hekimimde çok anlayışlı ve tatlı bir beydi ekstra hassas davrandı çok şükür iyiyim