Kızlar şükür ki 27+0 oldum erkend öğün riskim yüksek düşük de öyleydi derken şükğr ki bu haftaları gördüm sorum şu hamilelikten beri hep kilo verdim hiç almadım kontrolde bebeğin gelişimi haftasıyla uyumlu ama sorun şu ki ikinci gebelik bide göbeğim hiç ama hiç yok dümdüz bebek nerde diyorum bazen 3 ay bile kalmadı doğuma ama hala belli olmuyo bile hamile olduğum böyle olan varmı 😞