tugcesakzci Aerithma 3.sınıf gelişmekte olan ülke olarak geçtiği ve sağlık olası ameliyat vb durumlarda yeterli hijyen seviyesinde olmadığı için yapılıyor canım. Bir de burada sezaryen çok yapılıyor yurtdışına göre
_almirasmom nnurergun_1103 benım kızım 1 yasında ona hamıleyken 1 doz oldum suan 18 haftalıgım dun kızımın 1 yaş asısında sordum olacakmıyım dıe hayır dedı sorun yok yanı
HilalErbas nnurergun_1103 Benim ilk hamileliğim takipli olduğum sağlık ocağı 2 doz halinde ilerleyeceğiz dedi ilk dozu oldum ikinci dozu Nisan’da olacağım
Nesibe_plt1 nnurergun_1103 2. Dozu bugün vurdum biraz kolumda ağrı var şükür bu seferlik bişeyim yok ama geçen ay vurduğumda kolum omzum çok sğrımıştı 2 gün kımıldatamamıştım hatta elim 2 gün şiş kalmıştı
nnurergun_1103 Nesibe_plt1 dün vuruldum bende hiç biseyim yoktu ama geceden beri şişlik ve ağrı var bakalım
Boncukk123 nnurergun_1103 ben en son 8 sene önce vurulduğum için doktorum 2 doz uygun gördü canım 5 yıldan az ise tetanoz vurulma süren tek dozu yeterli görmüş olabilir
Navruz1810 nnurergun_1103 bence bu çok saçma normalde de ameliyata giren kimseye tetanoz yapılmaz yaptırmamak daha sağlıklı diye düşünüyorum çok ağır bi aşıyı bebeğe nakletmek ne kadar doğru
nnurergun_1103 Navruz1810 benimde net bı bilgim yok ama sanki vurulmazsam başıma bişey gelecek hissi beni bırakmaz bütün aşıları olmayı düşünüyorum
Kiwitoveannesi nnurergun_1103 benimde tek doz vuruldu doktorumda sağlık ocağındaki ebede tek doz yeterli olur dedi ilk gebeligimde 2 doz olmuştuk aradan 3 buçuk yıl geçtiği için tek yeterli oluyormuş
Cigdm Aerithma iyi günler Polonya’da ymiş siniz bana bir vitamin lazım orda varmış sanırım baka bilirmisiniz varmı orada isteteyim çok dua ederim size tüp bebeğe başlayacam bulmam lazım bunu, biosteron dhea 25 mg tablet