Ksniak 24+5’teyim. Dünden beri tekmelerini çok aşağıda hissediyorum. Yani göbeğimi değil de vajinama doğru tekmeliyor sanki. Böyle hisseden var mı? Çıkmaya çalışmıyordur inşallah 😩
Balabans Ksniak Ksniak aynı haftalarda bende de oldu bende yazdım bu şekilde çoğu kişide oluyor çok rahat hareket ettikleri için çok fazla dönüyorlar hiç sıkıntı yapma normal bi şey yani
Canan-_16 Ksniak yok gayet normal ben o ara amleyat oldum o haftada ama valalhi yani deidm çıkıyor öyle ki aşağıdan vuruyordu ve sonda takılıydı cnm çok yanıyordu ama şimdi normale döndü 27. Hafta
Paronayanne Ksniak kesinlikle bu haftalarda böyle heralde bende öyleyim hatta birazda makata doğru gidiyor bende korkuyorum ama normalmiş😄