Merhaba, anlaşılmaması mümkün değil çünkü hastane ve doktor böyle bişeye yardımcı olamaz. Haliyle size epikriz yazılıyo ve bi kayıt tutulmak zorunda. Haftanız, kilonuz, istenen tetkik vs. Bi sefer belki göz yumarlar ama birden fazla mümkün değil maalesef. Ayrıca sigorta şirketleri sizin verdiğiniz betahcg ye kadar ulaşıp sigortalıyo sizi. Henüz bu tarz bi açık yok yani. Kaldı ki ben gereksiz buluyorum sigorta işini. Onun yerine araştırıp bi hastaneden doğum paketi almanız daha mantıklı