GGul_20 Arkadaşlar merhaba, kiz bebis bekliyorum ama isim konusunda hicbir fikrim yok, önerilere acigim 😍😍🥰🥰
Sedefkitir12- GGul_20 bi kızım var 3 yaşında Asel İsra adı şimdi 36 haftalık 2. Kızımı bekliyorum Asya koyucam Allah nasip ederse
Busetasm ebru1221_ aaa 🙏 benimde kız olursa eliz mavi olcak 😊 aklımdaki tek isim hep maviydi elizi ekledim
btytgy Ben de burada bekliyim. İsim konusu cok zor🥹 beğendiğim isimler hep cok tarcih edilen isimler o yüzden farklı arayışlardayım 🤗
Neclaengin13 Elif ezgi benim prensesimin ismi ❤️❤️kizlar inşallah kizlarimizi elimize aliriz kucaklarimiza inşallah
tazeanne23 kızımın ismi Neva🌸 bir kızım daha olursa Doğa düşünüyorum🥹 Doğa Neva Alya Ada Duru Öykü Gökçe Yade beğendiğim isimler🫶🏽
Hatiiiii tazeanne23 bence İngilizce karakterler olursa daha iyi olur ileride yurtdışında okur yada çalışırsa sıkıntı yaşar 🥰
ebru1221_ Busetasm yaa ☺️ 2021 de erken doğumdan dolayı kaybettiğimiz kızımızın ismi bizim için anısı var. Ben hep Eliz istemiştim eşim de mavi. Birbirimizi kırmadan ikimizin istediği de olsun dedik. Şuan tekrar sürpriz bi şekilde hiç beklemediğimiz bir anda hamile olduğumu öğrendik ve kız 🥲 Sağlıkla gelsin inşallah tekrar aynı ismi düşünüyoruz 🌸
Busetasm ebru1221_ bu gece tüm dualarım sizinle, sağlıkla gelsin eliz mavi … Bizim daha çok başında ama inşallah kız olursa adaşı olcak 🙏
ebru1221_ Busetasm çok teşekkür ederim. Sizin de inşallah gönlünüze göre olur. Benim 4. sezaryen olcak 2 tane oğlum var biri 6 diğeri 1 yaşında aslında hiç düşünmüyorduk ama kızımı ilk kaybettiğimde Allahım nolur kızımı geri ver diye çok dua etmiştim. Şuan doğumda kürtajda riskliydi. Ama bu kadar olumsuzluğun içinde gelmek için direniyo 🥲 Sebepsiz gelmemiş diyorum şimdi şükrediyorum çok korksamda
Busetasm ebru1221_ tabikide öyle gelmesinin bir sebebi var , allah biliyor benimde 3 bucuk yaşında oğlum var bu ikinci gebeliğim Bunda dhaa bi korkuyorum bilmiyoru niyeyse