İyi akşamlar kızlar..
İlk hamileliğimde 7. Ayda süt gelmeye başladı sağmadım 8. Ayda mastit oldum. Doğumdan sonrada sütüm çok az geldi 2 3 haftadan sonra tamamen kesildi. Şuan 2. Hamileliğim 5. Aydayım ve yine iki göğsümden de süt geliyo böyle bişey yaşayan var mı napıcam doktor sağ istersen diyo ama daha çok var hergün nasıl sağayım😞😞