Bu ay adetim çok sancılı geçti en son 3 sene önce smr testi yaptırmıştım saglik ocağı 5 sene ideal demişti… çok fazla akıntı ve kahve tonunda akıntım oluyor oğluma hamile kalmadan önce gittiğim de doktorum kis var demişti fitil kullandığım ay hamile kaldım.. sizce yine kis mi olmuştur.? Biraz karmaşık oldu sanırım sorum