Melek156 Bat 11-12 Mart Sümüksü akıntım olduğu için evde gebelik testi yoktu bende Ovülasyon yaptım gebelik olabilir mi yoksa tekrar yumurtlamamı
7bebekk Melek156 maalesef ikiside değil canım. Yumurtlama olduğunda 2 çizgininde aynı oranda koyu veya T çizgisinin daha da koyu olması gerekli, eğer gebelik varsada aynı şekilde çok koyu oluyor
Aysinnn Melek156 ovulasyon testinde t çizgisi daima silik çıkar yumurtlama olduğunda koyulaşır C çizgisi gibi olur
Enfal_06 Melek156 gebelik olunca böyle çıkıyor denilmişti bende inanmadım sonra hamile olduğumu öğrendim yaptım aynı bu şekilde çıktı gebelik testi yapabilirsin
38383ELIF Melek156 Bnim ikinci gebelik böyle çıktı çok yeni olunca böyle çıkıyor 2 hafta sonra yine yap bak koyu cikacak yani gebesin
yilldizyilldiz Yumurtlama ve gebelik durumunda ikinci çizgi ilk çizgi ile aynı koyulukta veya daha koyu çıkar. Şu an ikisi de görünmüyor.
noble1 Normalde de vücüdumuzda LH hormonu varolduğu için bu testte ikinci çizgi hep oluyor. Koyu olmasınun bi sebebi oluyor; pik ya da gebelik gibi. Sizinki olması gerektiği gibi, ama dilerim pozitifi gebelik testinde görürsünüz🎀🌹