@Vodah değerin 20 çıkmış benim 25 30 arasındaydı ateşim vardı doktorum parol verdi ve bol ç vitamini tüket eğer yükselirse ve ateş devam ederse bebeğe zarar verir antibiyotik başlatırım dedi doktorumu dinledim bol sıvı ve c vitamini tüketim ateşim çıktığında ılık suya girdim düşürdüm öylelikle hem ateşimi hem salgını atmış oldum ☺️ ve ozaman 7 haftalık falandım bu sebebten ilaç kullanmamaya özen göstermiştik doktorumla