Smyye_g1 Arkadaşlar doğuma 1 hafta kaldı hala isim bulamadııık 🥺 İlk kızımın ismi Ece, ikinci kızım için öneri lütfeen? Kısa ve naif bir isim olsun istiyorum, kulağı okşasın 🥰🥰🥰
Aerithma Smyye_g1 kızım olsaydı hep ismini Hazel koymak istemiştim. Rabbim bana erkek evlat verdi. Belki sizin hoşunuza gider.🤗
tazeanne23 aklınız daki isimler neler? ona göre fikir verelim. daha fazla isim sayarak kafanızı karıştırmayalım🥰
merve_3807 Smyye_g1 bizde 30 haftalık olduk bende esila düşünüyorum ama lina Serra da hoşuma gitmiyor değil 😊
2cucukannesi Smyye_g1 elif olabilir genelde elif Ece olarak kullaniliyor ( yengem kullaniyor ) benimde cinsiyet belli degil kiz olursa sidra dusnuyoruz diger kizimda sude bu ara bide mihra yi beğeniyorum
Mina_yldz60 Benim de kızım olucak yüsra aden düşündük fikir oldun sanada sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🙏