Hdym teşekkür ederim inşallah ❤️ ben geçen hafta çatı muayenesi oldum. Anlattıkları kadar zor değildi. Benimde ilk gebeliğim. 5-10 saniye sürdü doktorum o esnada benimle iletişimi kesmedi sonrasında da hiçbir şikayetim olmadı. Umarım sizinde kolay geçer hiç kasmayın kendinizi 🌸❤️