Bende de olmuştu gayet normaldi doktoruma da sormuştum su sızıntısı mı oluyor suyum mu geliyor diye. Doktorum su gelmesi böyle olmaz durmaz foşur foşur gelir demişti. Bazen kan geliyor gibi hissediyor insan açıp açıp bakıyordum bildiğimiz su. Arada bu yerini beyaza bırakcak yani bunların hepsi normal.. zaten anormal olunca sinyal verir koku renk olarak