Melliisaa rica ederim.
Benim iyi ki almışım dediğim şey anakucağı oldu. Merfbaby markasınınkini aldım.
Gittiğimiz her yere onu da götürdük , ev ziyaretlerine , pikniğe , sahile. Bir ara hastanede yattık yine onunla sakinleştirebildik bebeğimizi.
Kendisi sallanabildiği için vücudunu da çok güzel kullanmayı öğrendi. O bize çok yaradı açıkçası.
Bebek arabası , araba koltuğu onlar olabilir. Malum zamlardan dolayı.
Sağım makinesi hamileyken ihtiyaç olmaz diye düşünüyordum ama ilk zaman bebeğim emememiş sarılık oldu. Hastaneye yatınca ilk aldığımız şey o oldu.
Biberon emzik almamıştım ben açıkçası , bebeğin durumuna göre hareket ettik. Biberon sağım makinesininkini kullandık , başka ihtiyacımız olmadı hiç çok kısa süreli kullandı çünkü. Emzik de birkaç denemede bulduk neyi sevdiğini ama onu da çok uzun süre kullanmadı.
Belki bez olabilir. Biz doğunca aldık ama öncesinde stoklamadık.
İndirim olduğunda temizleme pamuğu alın muhakkak bebeğim 8 ay 23 günlük biz hala pamukla temizliyoruz.
Göğüs pedi. Bu da çok işe yarıyor.
Hem aktığında iyi oluyor hemde göğüs ucunu kapatıyor. Penye sütyen kullanıyorum hala en rahat ettiğim o.
Alt açma örtüsü de çok işe yarıyor.
Hele ilk zamanlarda çok ihtiyaç oluyor ona. Hele bir de bebeğiniz erkekse 🤭
Deterjan alabilirsiniz birkaç şişe.
Bir de şampuan , losyon onları da indirim yakalayınca almak iyi oluyor. Ecowell marka kullandık biz ilk doğduğunda.
Küvet almadıysanız ayaklı olan tavsiye ederim. Çok pratik oluyor yıkarken bel ağrısı yaşamıyorsunuz eğilip kalkma olmadığı için. Onda tek başıma çok rahat yıkıyordum.
Oturmaya başlayınca da plastik kilitli oturana geçtik , onda yıkıyorum. Onu da alabilirsiniz. Ben tek yıkarken kullanıyorum çok iyi oluyor.