halimeaydin Kızlar ya ben devlete gittim iki hafta önce doktor ultrasona bakınca bebeğin daha çok küçük dedi kese görünüyor dedi yani onun söylediğine göre 5haftalik diye biliyordum . Ama bugün özel hastaneye gittim Bana 9haftalik dedi çok şaşırdım. Aslında ekim ayın sonundan beri adet görmüyorum şaşkinim
Minikpanda halimeaydin canim devletteki usg olcume gore soylemis ozeldeki buyuk ihtimalle son adet tarihine gore goylemiş cunku ilk zamanlar bebek hep kucuk cikar gelistikce gunune yetisir hatta gununubile gecer oyuzden ikisinede yanliş demek dogru olmaz
Whiteday halimeaydin ben 12 hafta ikili test icin devlete gittim ve ogun 2li test icin o gun 12 haftalik dediler yaptiklari muamele hosuma gitmedi o gun ozele gittim ve 12 hafta 6 gunluk oldugunu ogrendim ve butun herseyi soyledi anlatti cok memnundum
AliBinnur halimeaydin aynıyız kuzum o zaman son adet günüm 24 ekim özele gidiyorum vegayet memnunum imkanın varsa özelden vazgeçme 😇
Bsrmhmd Bence ozeldeki doğru söylemiş ben bi özele giden hasta olarak devlet hastanelerinin asla onermiyorum
halimeaydin Bsrmhmd him teşekkür ederim cnm devletteki kafamı karıştırdı ya . Bide bugün gidip eve gelince kanamam oldu çok korktum yha .
Kbra7777 Bende devleti gittim kan tahlilerini yaptırayım özele götüreyim die gitmişken ultrasona aldılar tamam dedim benimde normalde 6 hafta ama 4+6 görünüyor yalnız kese görünüyor dedi bende bekliyorum on gün snra özele kendi doktoruma gideceğim
halimeaydin Minikpanda bakicam İNŞALLAH ozelinde dediği gibidir. Devlete gidicem birkaç hafta sonra bakalım bu sfer ne dicek
Sedam Ben özel hastaneye gidiyorum bursada oturuyorum hatta İstanbula bile gittim sırf hastaneye ama devlet hastaneleri tavsiyem ben esimin ve ailemin sebepleriyle özel hastaneye gidiyorum yoksa devlet hastneleri daha sorumluluk sahibi
halimeaydin AliBinnur cnm keşke imkanım olsa ya aslında eşimi zor durumda bırakmak istemiyorum . Yani biraz gereksiz para istiyorlar. Ya
AliBinnur halimeaydin o size kalmış bişey kuzum bende ilk devlete gidiyordum eşim istedi özele gitmemi devlette sigortadan gidiyor özelde cepten aynı hesap bakılmışken iyi bakılın bebekle dedi
halimeaydin AliBinnur ilk gebeligimde hep ozel e gittim .. Ama herşey nasip ışte cnm RABBİM yavruları mizi sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin İNŞALLAH