Bugün kontrolümde kilomuz 1650gr çıktı. İnceledikten sonra karın bölgesinden zayıf kaldığını söyledi doktorum. plasenta yaşlanması başlamış. Suyum az kalmış. Acil bi şekilde perinatolojiye gönderdiler. Orda yaklaşık 1 saat kontrol etti doktor. Orda ki hassas makinede 1776 gr çıktı kilosu. Hem plasenta hem rahim dirençleri hemde suda sorun varmış. Ama şöyle ki bebeğimde hiç bir sağlık sorunu yok çok şükür. Doktor en geç pazartesi alalım içerde kalması iyi değil dedi.
Bu durumda cumartesi doğurmayı düşünüyorum. Tabi ki sezeryan. Ama şunu merak ediyorum. Bu kiloyla doğan bir bebek nasıl toparlar. Nasıl olacak nasıl büyüyecek emzirebilecek miyim sezeryan öyle kolay bişey değil sonuçta 😔