Kızlar selam 12+4 haftalık hamileyim 1 haftadır karın çevremde özellikle belimde çok fazla kaşıntım var kaşıdıkça kızarıyor iz kalıyor hafif, acaba çatlıyor mu diyorum ama çatlama olması için de erken değil mi? Bugün uykudan uyandırdı resmen elimden geldiğince kaşımamaya çalıştım bugün ama deli gibi kaşınıyor ya. Haftaya doktoruma da danışacağım ama sizde bu durumu yaşayan oldu mu bu kadar erken haftalarda? Neden oluyor olabilir acaba?