Kesinlikle sigara içilen ortamdan uzak kalmalısın. Bende sigara içiyordum ve yaklaşık 13 yıldır hiç bırakma düşüncesi olmadan içtim plansız gebelik olduğu için öğrendiğimde de içiyordum ama dedğin gibi çok büyük bi vicdan yapıyordum sonra ilk başta günde 3-4 sigaraya düşürdüm yarıya kadar içip söndürüyordum sonra değerleri en düşün olan sigarayı aldım onuda 1-2 nefes çekip söndürüyordum kendi sigaramdan sonra çok hafif geliyordu sigara ve beni kesmiyordu aslında ama bunu içeceğime hiç içmem daha iyi dedim ve bıraktım eşimde içtiği için kokudan tiksinmeye başladım dışarda bile en ufak sigara kokusundan rahatsız olmaya başladım 6-7 haftalıkken bırakmıştım şu an 17. Haftadayız canım arada istiyor ama bir şekilde bastırıyorum üstüne düşünmüyorum ama ilk dönemlerde sigara içen insanlardan ne kadar uzak durursan o kadar çabuk alışırsın