Hanife_ bugün doktora da dedim ben gorebilirmiyim düştüğünde taşı dye goremezsn 6 mm dedi bende sandım ki normal taş gibi büyük bişey ciksr daha önce başıma hiç glmediki bilmiyorum o yüzden canım 3 litre suyu bitirmek üzereyim şuan inşallah kendiliğinden düşsün de başka bişey gere klmsdin bebegime bişey olur diye çok korkuyorum sonuçta ufak bı operasyon da olsa narkoz etkisi lazerle kırma olucak radyasyon bunları dsunuyorum hep 😥