Sinemm13 İki gebeligim oldu ikisinde de hepsini tuttum ikiside çok sağlıklı dünyaya geldi çok şükür şuan 3.gebeligim 24 haftaligim rabbimin nasip ederse bunda da tutacam hersey rabbimizin elinde yok bu yok şu olcak hepsi gereksiz hiç birseyde olmaz Allaha emanet bebişlerimiz🥰
Simzuzu Bende şuan tüp bebek sonucu 9 hafta 5 gündeyim ve tutup tutmamayı hiç düşünmeden tutmayı düşünüyordum ve bugün ablam aklımı bulandırdı tutman doğru olmaz dedi zorlanmam falan dedim ama bebeğin gelişim çağında olduğu için tutmasan daha iyi deyince doktoruma sordum sakınca var öı diye tutmanı önermiyorum dedi ve son olarak hocalık yapan bir ablaya sordum oda tutmaman gerekiyor sonuçta ilk üç ay riskli bir süreç diyince kaldım öyle ne yapacağım bilmiyorum
Nurov Tabi ki tutmayın, ilk 3 ay bile olsa henüz aldığımız gıdalardan beslenmese bile sıvı alımı çok önemli hamilelikte, ki ilk 3 ay riskli olabiliyor ne gerek var, oruç ertelenebilir ama çocuk asla dimi?
canoygz Ben anlamıyorum ya içinizde can taşıyorsunuz ve sizin besininize ihtiyacı var orucu sonradanda tutma imkanınız var ilk aylar özelikle tehlike atmayın.Her bünye oruçta aynı olmaz.