Neylin düşük yaptığım zaman gitmiştim ishalim vardı gebeliğim küçüktü 8 haftalık fln bana doktor hiç bakmadı ebe de bu kadar küçük bir gebeliğe ben bakamam dedi doktordan hiç bahsetmedi bol bol ebe var ama doktor sanırım yok esencana özel hastaneye gitmiştim ben ki düşük yaptım . Kanuni s.s.e.a. Hastanesine gidin imkanınız varsa oraya gidin orda doktor mutlaka oluyor .