mucizeolsunn simgennur0 bugün 5 haftalık oldu bikaç gündür aşırı halsizim ve uyku hali var bide mide yanması yaşıyorum çok fena hastaneye gittiniz mi kese görebildiniz mi ben yarın gideceğim
Aysun711 simgennur0 bende 5+3 görünüyor ama hic belirtim yok sadece grip oldum diger 2 hamileligimdede ilk olarak grip olmustum 🙈 onun disinda ne gögüs agrisi nede baska bisi
Bayavrr Bende keseyi gördüm cuma günü gidip inşalalh kalp atışlarıni duyarim som âdet tarihim 11 Ocak ama Dr 4 haftalik demişti geçen hafta geç döllenme olmuşdr