Capraz29 Kızlar selam 39. Haftaya geldik ama kızımın daha gelmeye niyeti yok erkekler mi daha çabuk gelir kızlar mı sizler kaçıncı haftalarda doğurdunuzzz çok sabırsızımm😅😅
Youngmotherr Capraz29 40+3 de doğurdum oğlumu şimdi 7 aylık oluyor ama hala daha karnımda sanıyor kendini yaka iğnem 😂
mombarbie_ Capraz29 39+4 te doğurdum canım geceleri bacak ağrısıyla gittim 2cm olan açıklık 4cm olmuş yatış verildi suniyle destekleriz diye gerek kalmadı kendi sancimla doğurdum
Capraz29 mombarbie_ 38in içinde doğururum diye şartlamıştım kendimi şmdide 39için şartladım inşallah 40a kalmadan gelir kızım 😍 siz de sağlıkla büyütün inşallah