Kızlar 1 haftadır adet goruyorum sanki kahverengi lekelenme ve kanamam çok var doktorlar normal olduğunu söylüyor ama hep çatı muayenesinden sonra oluyor kasılmalarım çok arttı ara ara sancılarım var 3 cm açıklıkta var napmaliyim sizce başka bir hastaneye mi gorunsem