Sltn03 hiç bilemedim canım ya bende 30 haftaligim doktor telefonda bisey kisti olabilir dedi ama hamileyken müdahele edemem doğumdan sonra bakarız dedi kremi söyledi eşim şimdi almaya gitti gelince sürücem bildiğin vajinanın bi dudağı diğerinden belirgin bi şekilde şiş ve içe doğru kızarık:(