Gobess0 ben 2 hafta önce yaptırdım herkes aldırmicaksan yaptırma gibi bir moddaydım ama benim hamileligim ve bu test olayları beni çok strese sokmuştu eşimde yaptırma taraftarıydı yaptırdık çok şükür güzel sonuçlar çıktı bende çok rahatladım sonuçtan ziyade o testlere olan korkum içimi kemiren olaylar gitti yani diger olan 3-4 lü testlere şuan normal gözle bakıyorum büyük ihtimallede yaptırmicam ilk korkuyu panigi atmak bana iyi geldi inşallah yaptırsanız güzel sonuçlar alırsınız