Acelyapova 18+5teyim ve bugun sol kaburgama dogru surekli devam eden bir baski vardi agri veya aci degil sanki kaburgama baski yapiliyor gibi bugune kadar hic boyle bisey hissetmedim bebegin baskisimi acaba bu bir sorun yoktur degilmi
Evhamlikurabiyeanne Bebek son aylarda o kadar yukarida oluyor dirsek atiyor bacaklarini ceviriyor o zaman kaburgaya vuruyor sizinki baska bir durum bence rahim su an o kadar yukarida değil
Acelyapova Evhamlikurabiyeanne uygulamada doktor rahmin gobek deliginin yukarisina ciktigini soyluyor suan ve ultrasonla bakildiginda bebek hep solda ve yukarda genelde
Acelyapova Evhamlikurabiyeanne eminmisiniz yukarida olmadigina cunku uygulamadada doktorda bana oylw soyledi gobek deligini gevti yukarida dedi
Hamiis26 Bazı bebekler yukarda kaburganın altına gırıyo da sizinki için erken olabilir bi doktora danısın