nurcan__34 kesinlikle yapılmalı ben baby turco almıştım iyi ki almışım 160 tanesini 200 tl ye almıştım . 1 numara 140 adet kullaniliyir 3.200 doğdu oğlum 4 kilo doğruysa 70 80 tane kullanılır tabi ama fazla kalması zarar etirmez sonuçta bol bol kullanıyorsun. 2 numara hala kullanıyorum 200 tane rahat bitirdik 160 baby turco bitirdim 50 tane baby me aldım yetmedi elimdeki hala kullanıyorum 2 numara 5.5 kilo ki 2 yi bu kadar uzun kullandiysak 3 de 200 tane rahat kullanılır. Oğlum 65 günlük 20 günlük ten beri 2 numara kullanıyoruz. Elimde hiç ne paket ne 1 tane fazla bez kaliyor çok şükür tam tersine eksik kaldı yeniden takviye aldım. Baby turco ve baby me çok güzeller tavsiye ederim.