Merhaba hanımlar ben suan 22 haftalık gebeyim doktorum bir hafta önde olduğunu söylüyor söyle bir durum var ben ayın 20 sinde detaylıya gireceğim özel muaneneye gidiyorum oraya perinotoloji doktoru geliyor ayın 20 sinde gelecek son adet tarihime göre 22 doktor önden gidiyor dediği için 23 olur ve o tarihte 25 haftalık doktora göre genede gel diyorlar para için mi anlayamadım çünkü 24 haftaya kadar yapılıyormuş sormak istediğim bir hafta önde gidiyo deyince 23 mü oluyor inş anlatabilmişimdir kafam çok karıştı