Aynısını bende yaşadım. Özellikle sağ böbrekte büyüme gebelik döneminde sık rastalanan bir durummuş. Hem sağ böbrekte büyüme hem de enfeksiyondan dolayı 4 gün hastanede yattım ben. İlk ölçüldüğünde 20mm ölçüldü böbrek çapım tedavi bol su ve sadece sola yatarak 1 hafta içinde 17mm ye geriledi. Klinik tablonuz iyiyse eğer ağrınız sızınız yoksa korkmayın doğumdan sonra hemen düzelecek bir olaymış bu. Bebek pozisyonundan dolayı böbrek çıkışındaki kanala baskı yapıyor ve böbreğin büyümesine sebebiyet veriyormuş.