Merhaba arkadaşlar Balıkesir’de olup yakın zamanda şehir Hastanesi’nde doğum yapan arkadaşlar varmı acaba dogumuma az kaldı ama çok kararsızım ilk gebeligimde Alaattin bey ve sevgi hastanesi yapmıştım çok kötü bir deneyimdi bizim için bebeğim 37 haftalık olmasına rağmen mekonyumlu doğdu ve yoğun bakımda kaldı ama yoğun bakım ve çocuk doktoru tam bir rezaletti bebeğim yoğun bakımda enfeksiyon sebebi ile girdi ben bile çocuğumu maskeyle koklarken bebeğimin yüzünde simler gördüm doktora söylediğimde ne yapalım opmeyin diyoruz opuyorlar dedi yani minicik bebek ağzında uçuk mu var grip mi Corona mi maske yok eldiven yok herşeyi geçtim ben annesi olarak öpmeye kıyamıyorum bu nasıl bir sorumsuzluk doktor birde bana sende mikrobunu bulastirmasaydin dedi beyninden vuruldum sanki ben istedim çocuğuma enfeksiyonu bulaştırmayi şimdi yine bir korku var şehir hastanesi 39 bekleriz diyor ama ya yine kakasını yaparsa ve geç kalırsak özel başka bir yer yok malesef o kadar beklemekte istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım bir fikir verebilir misiniz hanımlar