Arkadaşlar 6+3 deyiz yarın kontrolümüz var kalp atışı için inşallah duyarız ama tansiyon yüksekliğiyle baş etmem çok zor oluyo kan sulmdırıcı hem iğne hem hap kullanıyorum günde 3 tane alfamet bazen 13/8 bazen 11/6 çok dengesiz bugun bir anda 14/7 oldu 10 dk dolmadan 12/7 çıktı ve bunun stresini çok fazla yaşıyorum bebeğe bişey oldumu acaba olmadımı diye muhakkak aynı derdi paylaştığım kişilet vardr benmle nasıl baş ettiğini paylaşırsa çok sevinirim