Kızlar bugün sabah kalktığımda hafiften baş ağrım vardı sonra kahvaltı yaptım afedersiniz 20 dk geçmedi bi istifra ettim ki 3 günün yemeği sanki 😝 sonra banyoya girdim saçlarımı kurutmadan 1 saat içinde dışarı çıktım akşama doğru şiddetli bir baş ağrısı aldı beni sinüzitim var bu arada başımı sıcak tutmama rağmen hala geçmedi beynim içinden ayrılmış sağa sola çarpıyor gibi bir ağrı yani elektrikli sobanın önündeyim Şuan baya ısıttım ama yine aynı başka ne yapabilirim kızlar dayanamıyorum bu arada 13+1 günlük hamileyim