gerçekten artık burda hamile kalınca kedileri yada hayvanlarını problem olarak görmeye başlayan bununla ilgili post açanları görmekten bıktım usandım. insanlar sigarayı bırakmıyolar bebeği için kedilerinden vazgeçiyolar ya, şu hayvanlar keşke konuşabilseydi, ben gitmek istemiyorum burası benim evim ben seni annem gibi görüyorum başka yerde korkarım diyebilselerdi ozamanda vazgeçebilcek miydiniz o kadar merak ediyorum ki, kedinize çiğ bişey vermezseniz aşılarını düzgün yaptırırsanız dışarı göndermezseniz o kediden hiç bişey geçmez!!! o korktuğunuz şey iyi pişmemiş etten iyi yıkanmamamış sebzeden de geçebilir, dilimde tüy bitti ama nafile ya…